+48 (83) 372-20-29
parafiakakolewnica@wp.pl

foto1

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus! Witamy serdecznie na oficjalnej stronie parafii w Kąkolewnicy.

foto1

Naszym patronem jest św. Filip Neri

foto1

.

foto1

.

foto1

.

Szczęść Boże! Witamy na naszej stronie www.parafiakakolewnica.pl Dziękujemy za odwiedziny :-)

Dla uczniów - pomoc w pracy domowej: Ewangelia na Niedzielę

Licznik odwiedzin

2123646
dzisiaj
wczoraj
w tym tyg.
w ciągu 3 mies.
w tym mies.
w ost. mies.
a l l
2147
2807
15391
2092383
36054
64282
2123646

Your IP: 54.226.36.60
2018-12-16 18:45

Login Form

REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE:

I. Organizatorzy:

1. Organizatorem projektu pt. „Biblia w moim życiu”, jest Dzieło Biblijne Diecezji Siedleckiej z siedzibą w Siedlcach, ul. Sokołowska 124; 08-110 Siedlce.

2. Za realizację projektu odpowiada moderator Dzieła Biblijnego Diecezji Siedleckiej.

II. Cele:

a) Przybliżenie wartości literackiej i etycznej Biblii.

b) Kształtowanie potrzeby lektury Pisma Świętego, jako formy kontaktu z Bogiem i metody zdobywania wiedzy biblijnej.

c) Aktywowanie rozwoju życia duchowego, etycznego i moralnego.

d) Kształtowanie świadomości i postaw człowieka poprzez przybliżenie wartości zawartych w Piśmie Świętym, ukazanie znaczenia chrześcijańskiego systemu wartości oraz zachęta do dzielenia się refleksją na temat Biblii.

e) Odkrywanie obecności Boga i Jego działania w historii i dziejach ludzkości.

III. Warunki uczestnictwa w projekcie:

1. Projekt przeznaczony jest dla uczniów gimnazjum, szkół ponadgimnazjalnych, studentów i osób dorosłych.

2. Projekt ogłoszony jest w trzech kategoriach wiekowych:

a) młodzież (do 18 roku życia),

b) dorośli (do 26 roku życia),

c) dorośli (po 26 roku życia).

Data decydująca o kategorii wiekowej jest ustalona na dzień 1 maja 2016 r.

3. Projekt polega na napisaniu pracy literackiej w jednej z dwóch określonych poniżej form:

a) esej

b) wiersz

4. Projekt składa się z jednego etapu na szczeblu diecezjalnym.

5. Prace należy nadesłać do dnia 30 kwietnia 2016 r. W przypadku nadsyłania prac pocztą pod uwagę będzie brana data stempla pocztowego, zaś w mailach data dostarczenia na skrzynkę.

6. Prace należy przesłać na:

a) Adres pocztowy: „Projekt biblijny DBDSi”, ul. Sokołowska 124; 08-110 Siedlce,

b) Adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w tytule: „Projekt biblijny DBDSi”.

IV. Dane szczegółowe:

Czytaj więcej: PROJEKT DZIEŁA BIBLIJNEGO DIECEZJI SIEDLECKIEJ  PT. "BIBLIA W MOIM ŻYCIU”

 PIĄTEK 18 marca I dzień Rekolekcji

9:30 - spowiedź

10:00 - Msza św. z nauką ogólną

11:30 - spowiedź

12:00 - Msza św. z nauką dla dzieci

15:30 - spowiedź

15:30 - Droga Krzyżowa

16:00 - Msza św. z nauką dla młodzieży

17:30 - spowiedź

17:30 - Droga Krzyżowa

18:00 - Msza św. z nauką ogólną

 

SOBOTA 19 marca II dzień Rekolekcji

9:30 - spowiedź

10:00 - Msza św. z nauką ogólną

11:30 - spowiedź

12:00 - Msza św. z nauką dla dzieci

15:30 - spowiedź

16:00 - Msza św. z nauką dla młodzieży

17:30 - spowiedź

18:00 - Msza św. z nauką ogólną

 

NIEDZIELA PALMOWA 20 marca III dzień Rekolekcji

8:30 - Msza św. z nauką dla dzieci

10:00 - Msza św. z nauką dla młodzieży

po Mszy św. - Gorzkie Żale

12:00 - Msza św. z nauką ogólną

15:00 - Droga Krzyżowa

17:00 - Msza św. z nauką ogólną

 

 

Rekolekcje poprowadzi ks. Piotr Mazurek - moderator Dzieła Biblijnego w naszej diecezji.

W trakcie trwania rekolekcji nasza młodzież będzie przy kościele rozprowadzała kartki świąteczne, a także własnoręcznie zrobione palmy - przy tej okazji będziemy mogli wesprzeć materialnie chore dzieci z naszej parafii bowiem na ten cel charytatywny zostaną przekazane wszystkie zebrane środki - Bóg zapłać!

na spotkanie zaproszeni są wolontariusze, kórzy zgłosili swoją chęć pomocy przy organizacji ŚDM i którzy przynajmniej w czerwcu kończą 15 lat... :) są to następujące osoby: Mateusz Jary, Jakub Litwiniec, Klaudia Korulczyk, Katarzyna Zarzecka, Kamila Dadun, Paweł Jakubik, Klaudia Pieńkus, Kinga Gomółka, Weronika Siłuch, Agata Kłos, Natalia Śledź, Sylwia Szczerba, Weronika Golec, Monika Zalewska, Oliwia Chud, Katarzyna Ładna, Patrycja Wierzbicka, Patrycja Czyżak, Julia Ozimińska, Martyna Majczyna, Patrycja Górna, Michał Myka, Piotr Wernio, Karolina Litwiniec, Justyna Piekarska, Barbara Kośmider, Magdalena Kot, Grzegorz Siedlanowski, Piotr Perzyk, Dawid Korulczyk, Marta Dzida, Julia Kłos, Małgorzata Kłos. W sumie 33 wolontariuszy! :) OBECNOŚĆ NA TYM SPOTKANIU JEST BARDZO WAŻNA.

 

Prosimy o dojazd we własnym zakresie. Kolejne szkolenie-warsztaty wolontariuszy ŚDM będą dla wszystkich - także dla grupy młodszej czyli osób poniżej 15 lat już po Świętach w naszej parafii :) także cierpliwości...

INFORMACJE NA TEMAT ŚWIATOWYCH DNI MŁODZIEŻY:

- koszt pakietu weekendowego, na który się zgłaszamy jako rejon to 310 zł, w pakiecie mamy zapewnione: noclegi, jedzenie, transport po Krakowie oraz wejściówkę na główne uroczystości

- na dzień dzisiejszy transport do Krakowa, pociągiem, ma kosztować dodatkowo około 100zł (trwają negocjacje co do dokładnej ceny za przejazd)

- osoby, które się zgłosiły do wolontariatu ŚDM w naszym rejonie i jadą do Krakowa płacą o 100zł mniej! :) taki BONUS :)

Tak jak słyszeliśmy na spotkaniu 13 marca, w parafii św. Mikołaja, jak zbierze się około 150 osób, które wpłacą całą kwotę 310zł z naszego rejonu, to ks. Tomek już dla tej grupy wykupi pakiety (po to by były lepsze miejsca). Oznacza to, że następna grupa, w której znajdą się osoby płacące później, może nie być w tym samym miejscu w Krakowie na noclegu lub na głównych uroczystościach.

W związku z tym proponuję by w tym tygodniu wpłacać pieniądze, najlepiej do niedzieli 20 marca - Niedziela Palmowa.

Jeśli się uda wpłacić wszystkim z naszej parafii to będziemy w jednej grupie :)

Wszelkie pytania związane z wyjazdem młodzieży z naszej parafii na ŚDM udziela ks. Radek 502441664. (wpłaty np po Mszy św. lub w szkole)

 

310zł - wpłacają wolontariusze ŚDM

410zł - wpłacają pozostali uczestnicy

 W Niedzielę (13 marca) po Mszy św. o godz. 16:00 w parafii św. Mikołaja w Międzyrzecu odbędzie się bardzo ważne spotkanie wszystkich zapisanych na wyjazd do Krakowa na Światowe Dni Młodzieży.